Hier vind je alle berichten en reacties die het laatst geplaatst zijn op het Longforum. vakantie In groep: COPD algemeen Gestart door werff4 op 02-05-2018 om 12:32 uur 3 reacties Innemen spiolto In groep: COPD medicijnen Gestart door Diesel op 10-05-2018 om 14:23 uur 1 reactie vraagje voor mijn vader In groep: COPD algemeen Gestart door magenta op 08-05-2018 om 06:43 uur 4 reacties Eventuele bijwerkingen door salbutamol? In groep: Astma medicijnen Gestart door mutatie op 08-05-2018 om 18:51 uur 2 reacties alternatief voor puffer Inuvair In groep: Astma algemeen Gestart door Hans007 op 10-05-2018 om 16:50 uur 1 reactie hoesten , nu mogelijk reflux. In groep: Longen algemeen Gestart door sammieboy op 02-05-2018 om 07:02 uur 6 reacties inhalator trimbow In groep: Astma medicijnen Gestart door charel op 09-05-2018 om 19:46 uur 2 reacties wie heeft informatie of ervaring met longfibroses NSIP cellulair of fibrotisch?? In groep: Longfibrose Gestart door knienechie op 26-12-2012 om 13:37 uur 3 reacties Even mijn ei kwijt. In groep: Astma algemeen Gestart door Sara111 op 09-05-2018 om 12:27 uur 3 reacties Wel of geen longprobleem? In groep: Vraag het de deskundige Gestart door Sara111 op 23-03-2018 om 11:57 uur 6 reacties Paginering Vorige pagina Eerste pagina 1 … Pagina 634 Pagina 635 Pagina 636 Pagina 637 Huidige pagina 638 Pagina 639 Pagina 640 Pagina 641 Pagina 642 … Laatste pagina 2575 Volgende pagina
vraagje voor mijn vader In groep: COPD algemeen Gestart door magenta op 08-05-2018 om 06:43 uur 4 reacties
Eventuele bijwerkingen door salbutamol? In groep: Astma medicijnen Gestart door mutatie op 08-05-2018 om 18:51 uur 2 reacties
alternatief voor puffer Inuvair In groep: Astma algemeen Gestart door Hans007 op 10-05-2018 om 16:50 uur 1 reactie
hoesten , nu mogelijk reflux. In groep: Longen algemeen Gestart door sammieboy op 02-05-2018 om 07:02 uur 6 reacties
inhalator trimbow In groep: Astma medicijnen Gestart door charel op 09-05-2018 om 19:46 uur 2 reacties
wie heeft informatie of ervaring met longfibroses NSIP cellulair of fibrotisch?? In groep: Longfibrose Gestart door knienechie op 26-12-2012 om 13:37 uur 3 reacties
Even mijn ei kwijt. In groep: Astma algemeen Gestart door Sara111 op 09-05-2018 om 12:27 uur 3 reacties
Wel of geen longprobleem? In groep: Vraag het de deskundige Gestart door Sara111 op 23-03-2018 om 11:57 uur 6 reacties