Wat eten we vandaag? Deel 43

edited 8 juni in Off Topic
Dit bericht is verplaatst van: Wat eten we vandaag? Deel 42
En hier maar verder over onze culinaire avonturen.

Reacties

• DaantjeDaantje Gebruiker
    Pastasalade met pesto, avocado, venkel, rauwe ham, appel, mozzarella en rucola
  • NckiieNckiie Gebruiker
    Pannenkoeken met kaas, spek en nutella, niet allemaal bij elkaar hoor😅 alhoewel wel een kaas en spek, een kaas en een met nutella🥰
  • Bloempje74Bloempje74 Gebruiker
    Bloemkool, kriel uit de oven met tomaat,ui ,champignons, bosui, verse kruiden en een schnitzel.
    Couscous met courgette, rode en gele paprika, kikkererwten, granaatappelpitjes, feta en munt
  • DominiqueDominique Gebruiker
    Pizza salami zonder kaas
    Ik heb alles wat ik nog had uit de koelkast gehaald en gekeken wat ik ermee kon maken, een paprika, halve courgette, bakje tomaatjes, aangebroken potje pesto, stukje chorizo, bakje spekreepjes en een restje kookroom. Het werd een pasta pesto 😋
  • emsepemsemsepems Gebruiker
    #7 edited 13 juni
    Oe, wat zal ik eens eten vandaag......
    ik denk chili sin carne, of zalm met worteltjes

Nckiie schreef: »
    Pannenkoeken met kaas, spek en nutella, niet allemaal bij elkaar hoor😅 alhoewel wel een kaas en spek, een kaas en een met nutella🥰
    dit lus ik elke dag wel!
  • Bloempje74Bloempje74 Gebruiker
    Gevulde pannenkoek... meer granen pannenkoek dubbelgeslagen en gevuld met gemarineerde vegetarische kipstukjes, taugé, paprika, prei en kastanje champignons.
    gebakken Ei, met groente die nog in de koelkast ligt
  • emsepemsemsepems Gebruiker
    Ik had stampot zuurkool uit de vriezen gehaald.
    Lekker, ook al vallen mussen van t dak nu.

Zelf koken lukte niet, was vanmiddag namelijk even naar t werk geweest, en daarna was mn potje energie te leeg om nog te koken
    Couscous salade met eigen kweek tomaatjes van mijn balkon 😃 ik had er echt veel dit jaar
    Mosselen met een bruine boterham
    Ik had vrijdag kip kerrie gemaakt met vegetarische kip, boontjes, paprika en mango met witte rijst en ik at vandaag de tweede helft
Log in of Registreer om te reageren.