Heb jij nog gesport vandaag? #63

trijnkotrijnko Administrator
En hier gaan we verder met onze sportervaringen.

Reacties

• emsepemsemsepems Gebruiker
    trijnko schreef: »
    En hier gaan we verder met onze sportervaringen.

Goed bezig Trijnco, heb jij weer lekker gefietst?

ik doe vandaag niks, behalve wat spieroefeningen thuis. en vanmiddag werken waar ik zo'n 4 km loop ;-)
    Volgende week naar de achterhoek, ik ben op zoek naar mooie wandel en fietspaden om internet, sporten vanaf mijn bank
  • NckiieNckiie Gebruiker
    Helaas mag ik van de dermatoloog tijdelijk even niet zwemmen, dus de fysio heeft mijn schouder wat gemobiliseerd en verder weer met mijn oefeningen aan de slag
  • DaantjeDaantje Gebruiker
    Ik ging vanmorgen roeien met een vriendin in een ongestuurde twee, voor het eerst samen. Ik kan met mijn nek niet tillen en niet omkijken dus dat moest zij doen. Gelukkig was er hulp om te tillen. We waren heel benieuwd hoe het zou gaan maar het ging heel goed en we waren helemaal blij en trots. Zij heeft een ernstige nierziekte en weinig energie, ik ernstig astma en nek klachten maar we doen het maar wel mooi. Op tijd besloten om om te keren en regelmatig pauzes ingelast en nu voldaan terug. Iemand anders uit ons roeigroepje had bardienst en die was helemaal blij voor ons, zo leuk :)
  • NckiieNckiie Gebruiker
    Klinkt als een leuk roeitochtje! En het is lekker weer:D althans droog met af en toe zon haha

Vandaag even echt rustig aan doen, ben heel erg moe en mogelijk is mijn cortisol nog lager. Dus het worden bankoefeningen vandaag
  • DominiqueDominique Gebruiker
    @Daantje fijn dat het roeien goed ging
    @Nckiie, hier ook een dagje niks doen. Alleen maar 1 was in de wasmachine gedaan en net opgehangen, dat was het voor vandaag
  • Suus01Suus01 Gebruiker
    Hier hetzelfde. Een dagje bedhangen. Veel geslapen. Totaal niet verwacht. Maar blijkbaar hard nodig en het lijkt me goed te hebben gedaan. Zodadelijk weer verder.
    #7 edited 22 augustus
    Fijn daantje, dat klinkt als een zeer voldaan!
    suus nckii en dominique, ik hoop dat t dagje rust jullie goed gedaan heeft, en jullie vandaag wat meer energie hebben gehad.

Gisteren met een vriend over de kwelder gewandeld, over dunne ijzeren balkjes om over een sloot te komen en klimmend over hekken. wel erg mooi!
    Vandaag een dagje omrommelen, filmpje kijken en koffer pakken. Want morgen ga ik voor een midweek naar de achterhoek, wandelen fietsen en vogels spotten ( @Oma Akke weet je mooie vogelgebieden in gelderland? Hou waarneming.nl in de gaten)
    Afgelopen week heb ik een nieuwe set 'allergiehoezen voor vakantie' gekocht, dus ik ben er klaar voor.
  • Caroline81Caroline81 Gebruiker
    Gisteren 91 km gefiets in de omgeving van Arnhem. Vandaag een uur gewandeld maar dat was eigenlijk te veel. Ik was ontzettend moe van het wandelen.
    Na de fysio maar kort gesport
    Ik moest gaan werken
    Woensdag weer een nieuwe kans
    Woensdag braaf naar de fysio geweest en daarna het hele rondje gesport
    Morgen eerst weer fysio en een kort rondje sporten ivm werk
    Gisteren geroeid en vandaag weer bij de fysio wezen sporten. Ik heb deze week weer uren uitgebreid op werk en ben gewoon moe, wel blij dat ik geweest ben maar nu even rustig aan.
    Vandaag 40 min. gewandeld. En vanavond naar de sportschool geweest.
    We zouden gaan roeien vanmiddag maar mijn vriendin had geen goede dag en ik had heel slecht geslapen. Niet gaan roeien maar wel eind van de middag nog een rondje gelopen met heel veel bankjes onderweg. Toch nog even een frisse neus :)
    Daantje schreef: »
    We zouden gaan roeien vanmiddag maar mijn vriendin had geen goede dag en ik had heel slecht geslapen. Niet gaan roeien maar wel eind van de middag nog een rondje gelopen met heel veel bankjes onderweg. Toch nog even een frisse neus :)

Jammer van de slechte dag! Fijn dat je toch even naar buiten bent gegaan.
    Vandaag was het weer wat minder en stond er hier behoorlijk wat wind.

Ik ben toch op de fiets gestapt en heb 27 kilometer gereden in het bos en over de heide.

Tot mijn verbazing ging het goed. Geen last gehad van benauwdheid.
    afgelopen week zat ik in de achterhoek, en heb genoten daar van de mooie natuur, heb 3 klompenpaden kunnen lopen. Echt zo blij mee, fysiofitness werpt zijn vruchten af!
    Vandaag heb ik gewandeld met een nicht langs een heideroute, kleine 6 km.
  • MMGMMG Gebruiker
    Haha jaloers op degene die lekker kunnen wandelen. Wil ik ook! Maar besef me heel goed dat het voor diegene ook niet altijd zo is.
    #18 edited 30 augustus
    ja hoor, na een week vakantie weer naar de fitness geweest, of zoals de fysio zegt: naar de oefenzaal :-)
    ik merk flink dat ik actief ben geweest op de cross, de loopband, de matten en dikke bal, halve bal, krachttoestellen.... lig nu lekker bij te tanken op mijn lounge-bed met een filmpje. lekker toch?
    Hier ook even bijtanken van het sporten en de fysio
    Ik heb afgelopen vrijdag perongeluk een trap tegen mijn been aan gehad, en dat doet nog steeds extra zeer
    Woensdag wordt het weer een half rondje sporten ivm werk
    #20 edited 31 augustus
    Vandaag heb ik een km of 6 gewandeld, of meer: gestruind. Zoekend om allemaal leuke beestjes.
    ik was na n paar uurtjes wel erg moe, tank het niet meer bij op de bank. Weet niet goed de reden, gister teveel gedaan bij het sporten fysio? Heb ook wel veel last van hooikoorts de laatste week..

hier een hagedis die ik vandaag tegenkwam :-)
    DSCN5528-2.jpg
    emsepems schreef: »
    Vandaag heb ik een km of 6 gewandeld, of meer: gestruind. Zoekend om allemaal leuke beestjes.
    ik was na n paar uurtjes wel erg moe, tank het niet meer bij op de bank. Weet niet goed de reden, gister teveel gedaan bij het sporten fysio? Heb ook wel veel last van hooikoorts de laatste week..

hier een hagedis die ik vandaag tegenkwam :-)
    DSCN5528-2.jpg

Mooie foto zeg!
    Ik heb vanmiddag geroeid, mijn vriendin was nog steeds niet okee dus we hebben de stuur stukken verdeeld en zo hebben we toch kunnen roeien.

Morgen naar de orthopeed voor mijn nek en 's svonds sporten bij de fysio en daarna lekker hapje eten met mijn sportmaatje :)
    Over een uurtje weer fysio en daarna gelijk de zaal in om te sporten
    Als het goed is, komen er vandaag nog een paar oefeningen bij om het een en ander op te rekken

Vanmiddag voor een second opinium naar een ander ziekenhuis voor mijn been
    Vorig jaar op 3 augustus gebroken en heb nog steeds altijd pijn aan mijn been
    Hopelijk hebben ze hier wel een oplossing voor de pijn
    Vandaag naar de sportschool geweest.
    Ik heb gisteren gesport bij de fysio, dat was lekker!

Ik was 's middags bij de orthopeed geweest, ik heb een soort whiplash achtig iets maar dan zonder voorafgaand trauma. Ik krijg diazepam voor 's nachts en moet naar de manueel therapeut. Gelijk afspraak gepland en overlegd met mijn fysio. Fijn om te weten dat er verder niets kapot is, ik sowieso wel naar kunnen mag sporten en er een plan is voor herstel

's Avonds hapje gegeten met mijn sportmaatje. Dat doen we nu voor de tweede keer en was heel gezellig :)
    fitness bij de fysio, maar t was zwaar... heb dus de helft maar gedaan.
    ben al n paar dagen niet fit, covid sneltest is negatief. vandaag begin ik met medicatie verdubbelen.
    Even een maand geen fysio
    Maar wel 3x per week de sporthal in, vooral een paar speciale oefeningen voor mijn been blijven doen
    Gisteren niet geroeid, was een middagje knutselen met een collega 😊

Vanavond wel gesport, was lekker! En ik ben er kind aan huis, dat is ook wel grappig.

Vanmorgen was ik bij de manueel therapeut, die verwacht dat ie niet heel veel meer voor me kan doen dan mijn eigen fysio. We gaan binnenkort een keer behandelen en dan verder kijken. Zo niet dan weet ik ook weer dat dat het niet is
    Vandaag weer het laatste rondje in de sporthal gedaan voor deze week
    Maandag nieuwe ronde en dus nieuwe kansen

Vanmiddag nog 4 uurtjes in het water lesgeven
Log in of Registreer om te reageren.